دستگاه لیزر گلکسی آیس دارای 3 طول موج 755 نانومتر ، 808 نانومتر ، 1064 نانومتر می باشد که به ترتیب الکس ، دایود ، و اندیاگ نامیده می شوند.

واردات عمده دستگاه لیزر موهای زائد دبی به ایران تحویل در سراسر ایران

در حال حاضر دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ گلکسی آیس کامل ترین دستگاه موجود در بازار است که توانایی درمان رفع موهای زاید در تمامی 6 حالت تایپ پوستی را دارد.

نحوه عملکرد این دستگاه کاملا هوشمند بوده و بعد از انتخاب رنگ پوست طول موج مناسب را برای درمان بیمار به کار می گیرد. برای آگاهی کامل در مورد طول موج مناسب برای درمان هر تایپ پوستی می توانید به مقاله ” شناخت تایپ های پوستی و انتخاب دستگاه لیزر متناسب با آن ” در همین وبسایت مراجعه کنید.

لیزر بار این دستگاه ساخت شرکت جنوپتیک کشور آلمان است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین توانایی 20 میلیون شات کار را داشته که این مقدار در مقایسه با دیگر محصولات رقم و توانایی بسیار بالایی است. ابعاد خروجی لیزر بار (Spot Light) دستگاه 14 در 14 میلی متر است که با توجه به میزان توان خروجی 800 وات لیزر بار قدرت و تاثیرگذاری قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستگاه توانایی تنظیم شات برروی 1 الی 10 شات بر ثانیه را دارد که این ویژگی توانایی اپراتور دستگاه را در سرعت کار با دستگاه بالا خواهد برد.

دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ گلکسی آیس دارای خنک کنندگی بسیار قوی می باشدکه تا دمای 15- درجه سانتی گراد دمای هندپیس را کاهش می دهد که این خنک کنندگی قوی درمانی بدون درد و سوختگی را همراه خواهد داشت. سیستم خنک کنندگی دستگاه توسط گردش آب در یک مدار بسته خنک کننده که از یک مخزن آب 2.5 لیتری تغذیه می گردد و همچنین سیستم TEC با کیفیت صورت می گیرد.

همانطور که اشاره شد یکی از بزرگترین مزایای دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ گلکسی آیس دارا بودن 3 طول موج رفع موهای زاید است که این اطمینان را به شما خواهد داد که هر بیماری با هرنوع تنوع پوست و مویی را درمان خواهد کرد و خوشبختانه این دستگاه توانسته عملکرد مثبت و قابل توجهی را با توجه به تنوع نوع و رنگ پوست و مو در تمامی نقاط ایران داشته باشد.

 


مشخصات دستگاه لیزر الکس دایود و ان دیاگ گلکسی آیس

  • تنها لیزر دایود در ایران دارای سه طول موج متفاوت جهت اثربخشی بهتر
  • 755 نانومتر الکساندرایت
  • 808 نانومتر لیزر دایود
  • 1064 نانومتر ND:YAG
  • 20 میلیون شات
  • 10 میلیون شات گارانتی
  • قابل تنظیم 6 نوع تایپ پوستی
  • لیزر بار اورجینال از کمپانی معروف Jenoptic ساخت کشور آلمان

یکی از سوالات رایجی که در مورد تمامی دستگاه های لیزر الکس دایود و یا به اصطلاح دستگاه لیزر سه طول موج پرسیده می شود این است که تفاوت بین لیزر الکس معمولی با لیزر الکس دایود چیست ؟

در رابطه با این موضوع به طور کامل در وبلاگ سایت هیوانس پرداخته شده است ولی با این حال خالی از لطف نیست که به طور مختصر به آن اشاره کنیم. برای درک ساده تر این مسئله موضوع را به دو دسته کلی تقسیم بندی می کنیم :

تاثیرپذیری آن بر روی بیمار به لحاظ بالینی : با یک آزمایش ساده می توان ثابت کرد که نوع تابش دستگاه لیزر الکس معمولی با دایود الکس ها با هم هیچ گونه تفاوتی ندارند به این صورت که اگر شما هر دو منبع تابش را درون یک جعبه سیاه قرار دهید و بعد از تابش هر دو را اندازه گیری و مقایسه کنید هیچگونه تفاوتی را به لحاظ بالینی شاهد نخواهید بود.

تفاوت به لحاظ فنی و تکنیکال : پر واضح است که به لحاظ فنی، ساخت، تعمیر و نگهداری، هزینه ها و … با یکدیگر متقاوت هستند. مورد اولی که باید به آن اشاره کرد سیستم ساخت دستگاه ها هستند که با یکدیگر متفاوت بوده و هزینه به نسبت بیستری صرف ساخت دستگاه لیزر الکس معمولی می شود و این مسئله سبب شده تا خدمات نگهداری و قطعات مصرفی گرانتری را نسبت به لیزر الکس دایود تجربه کنید. مورد دیگری که باید به ان اشاره کرد قطعه مصرفی دستگاه مصرفی مانند لامپ دستگاه لیزر الکس هست که خوب به طور میانگین بین 1.5 تا 3 میلیون شات کار می کند این در حالی است که دستگاه لیزر الکس دایود با لیزربار کار کرده و در کمترین حالت 20 میلیون شات می زند. از دیگر قطعات مصرفی دستگاه الکس معمولی لنزها، فایبر، پروتکتیو ویندو، هدلیزر و آینه ها هستند که هزینه بالایی را شامل می شوند.

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد مصرف برق دستگاه لیزر الکس معمولی است که تقریبا شش برابر دستگاه لیزر الکس دایود می باشد.

حتما تا بحال از برخی افراد که لیزر موهای زائد انجام داده اند شنیده اید که با برخی دستگاه ها دچار درد و یا احساس سوزش مختصر داشته اند، خب این مسئله به علت ایجاد گرما می باشد و برطرف کردن آن با سیستم کولینگ دستگاه لیزر موهای زائد ارتباط مستقیم دارد. سیستم کولینگ لیزر الکس معمولی توسط باد سرد می باشد که توسط گاز خنک می شود که خنک کنندگی نسبتا خوبی دارد و خنک کنندگی دستگاه لیزر الکس دایود توسط سیستم گردش آب و در برخی دستگاه های دیگر سیستم چیلری می باشد که به مراتب خنک کنندگی بهتر و بالاتری نسبت به الکس معمولی دارد.

با وجود تمامی موارد گفته شده و مقایسه انجام شده هیچکدام دلیلی بر برتری دیگری نیست و هرکدام خواستار خود را دارند.

تفاوت لیزر دایود با لیزر الکس دایود اندیاگ در چیست ؟

دستگاه لیزر دایود مانند دستگاه لیزر الکساندرایت که در بالا به آن پرداختیم تفاوت بسیار زیادی با لیزر الکس دایود ندارد. در این مورد نیز از دو جهت عملکرد بالینی و ساختار فنی و تکنولوژی دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم نمود.

تاثیرپذیری آن بر روی بیمار به لحاظ بالینی : لیزر دایود با یک طول موج ثابت 808 نانومتر و عمق نفوذپذیری بالا درمان صد در صد را به شما خواهد داد اما آنچه که لیزر سه طول موج الکس دایود اندیاگ را متمایز کرده تنها وجود همان 3 طول موج است که شرایط درمان را برای تمامی تایپ های پوستی راحت تر می کند و اختلاف بسیار زیادی را شاهد نخواهیم بود.

تفاوت به لحاظ فنی و تکنیکال : بسیار جالب است بدانید این دو دسته به لحاظ فنی و تکنولوزی ساخت تفاوتی با یکدیگر ندارند و تمامی قطعات هر دو شبیه به یکدیگر هستند و منبع نوری هر دو از لیزربار تامین می گردد و تنها تفاوت آن ها در تنظیمات طول موج صاطع شده از لیزربار می باشد به طوری که در تعداد لیزربارها با یک توان خروجی ثابت تغییری طورت نمی گیرد و تنها تغییراتی در تنظیمات طول موج صورت می گیرد.

تفاوت قیمت بین دستگاه های لیزر الکساندرایت ، لیزر دایود و لیزر 3 طول موج الکس دایود اندیگ چقدر است ؟

همانطور که قبلا هم اشاره شد لیزر الکسانداریت معمولی به علت وجود تکنولوژی متفاوت خود اختلاف قیمت بیشتری نسبت به لیزر دایود و الکس دایود هم به لحاظ خرید و هم تعمیرات و خدمات دارد اما بین دو دستگاه لیزر دایود و الکس دایود اندیاگ اختلاف چندانی وجود ندارد البته این گفته زمانی صحت پیدا میکند که هر دو دستگاه از یک برند بوده و یا از یک سطح کیفی برخوردار باشند.

آیا وجود دو و یا سه طول موج در یک هندپیس سبب کاهش توان خروجی لیزر می گردد ؟

در جواب باید گفت خیر. زمانی که در یک اسپات سایز (دهانه خروجی لیزربار) یکسان تعداد لیزربار ها یکسان و با توان یکسان باشند تعدد طول موج تاثیری بر توان خروجی هندپیس نخواهد داشت و نه تنها توان خروجی کاهش نمی یابد بلکه تاثیرپذیری آن بر روی بیمار بیشتر خواهد بود و سوال بالا زمانی درست خواهد بود که اسپات سایز با همان تعداد و توان لیزربارها بزرگ شده باشد.


دستگاه لیزر موهای زائد اسکلپیون. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم. دستگاه های لیزر موهای زائد. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست. دستگاه لیزر موهای زائد با ژل. دستگاه لیزر موهای زائد بدن. دستگاه لیزر موهای زائد بدون درد. دستگاه لیزر موهای زائد بیمارستان رازی. دستگاه لیزر موهای زائد به انگلیسی. دستگاه لیزر موهای زائد بدن خانگی. دستگاه لیزر موهای زائد براون. دستگاه لیزر موهای زائد بدن قیمت. دستگاه لیزر موهای زائد بابلیس. دستگاه لیزر موهای زائد با قیمت. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟. بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد. دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم. دستگاه لیزر موهای زائد پزشکی. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم.

 

فیلم آموزش و نصب لیزر الکس دایود گلکسی آیس