دستگاه لیزر دایود سه طول موج پارادایس (به زودی)

خرید دستگاه لیزر دایود پاردایس بعنوان یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد سه طول موج بهمراه خنک کنندگی و واترکولینگ قدرتمند و حتی فروش اقساطی این دستگاه، از عوامل مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر دایود است.

دسته: , لیزربرچسب: , فروش اقساطی لیزر موهای زائد, قیمت دستگاه لیزر بدن, قیمت دستگاه لیزر موهای زائد
 
 

خرید و قیمت دستگاه لیزر دایود سه طول موج با گارانتی ۴۰ میلیون شات

امروزه موسسین کلینیک زیبایی و متخصصین پوست و مو که قصد خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه لیزر دایود را دارند مطمئنا سعی دارند بهترین دستگاه لیزر را شناخته و خرید دقیق تر و مناسب تری برای کلینیک و مطب زیبایی خود کنند. در بین دستگاه های لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر دایود از نظر قدرت و توان و هم از نظر هزینه ای که برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد پرداخت میشود بسیار مقرون به صرفه است.در خرید لیزر دایود نکات مهم و کاربردی وجود دارد که تعیین کننده قیمت دستگاه لیزر دایود و یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر می باشد.عواملی همچون طول موج لیزر دایود، توان دستگاه، چیلر و خنک کنندگی لیزر  از مهم ترین نکات در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد بدن هستند.
 
دستگاه لیزر دایود سه طول موج پارادایس  با افتخار ساخت شرکت همدم طب نوین لیزر می باشد و سعی شده در طراحی و ساخت این دستگاه از بهترین قطعات استفاده شده و به بهترین نحو ممکن اسمبل شود.محصولی که قصد معرفی آن را داریم یک دستگاه بسیار ایده آل از لحاظ اقتصادی و کاربردی برای تمامی کلینیک ها، مطبهای پوست و مو و سالن های زیبایی است و کاملا برای انواع پوست های ایرانی ساخته شده است و شاید بتوان گفت یکی از بهترین دستگاه های لیزر در ایران است.
همچنین قیمت دستگاه لیزر دایود paradise در مقایسه با بسیاری از قیمتهای دستگاه های لیزر بسیار اقتصادی است و فروش اقساطی این دستگاه لیزر موی ۳ طول موج باعث شده است که موسسین کلینیک زیبایی براحتی اقدام به خرید دستگاه لیزر پاردایس کنند. در ادامه به تمامی ویژگی ها و امتیازات این دستگاه لیزر ۳ طول موج می پردازیم.

راهنمای مطالعه

  • خرید دستگاه لیزر موهای زائد
  • فیلم معرفی دستگاه لیزر دایود پارادایس
  • مشخصات لیزر دایود پارادایس
  • مزایای خرید لیزر دایود پارادایس
  • بهترین دستگاه لیزر کدام است؟
  • تفاوت دستگاه لیزر کندلا با لیزر دایود
  • قیمت دستگاه لیزر دایود
  • تفاوت لیزر دایود پارادایس با دیگر دستگاه لیزر
  • مهم ترین نکاتی که می بایستی قبل از لیزر انجام داد
  • تعداد جلسات با بهترین دستگاه لیزر
  • تفاوت لیزر دایود پارادایس با لیزر دایود تیتانیوم
  • قیمت لیزر با دستگاه دایود
  • شرایط خرید اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد
  • آموزش کاربری لیزر دایود
  • سوالات متداول
  • قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پزشکی. دستگاه لیزر موهای زائد رافائل پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم ۲۰۲۳. دستگاه لیزر موهای زائد ترب. دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم. دستگاه لیزر موهای زائد بدون تماس با پوست. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم. خرید دستگاه لیزر موهای زائد ترب. دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا 4x. لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان. لیزر موی دستگاه تناسلی زنان. لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی. لیزر موهای دستگاه تناسلی زنان. دستگاه لیزر موهای زائد جنسیس. دستگاه لیزر موهای زائد جدید. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جهان. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

در ابتدا بهتر است کسی که قصد خرید دستگاه لیزر دایود را دارد بهتر است که با انواع دستگاه لیزر موهای زائد آشنا شود.در خرید دستگاه لیزر موهای زائد می توان به سه دسته دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر اس اچ آر اشاره کرد.تمامی این دستگاه های لیزر مو برای خود ویژگی ها و مزایای بسیاری دارند که در این قسمت قصد داریم به صورت جزیی به معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد بپردازیم.

دستگاه لیزر الکس

شناخته شده ترین دسته بندی دستگاه لیزر موهای دستگاه لیزر الکس می باشد.این دستگاه لیزر مو اولین بار توسط شرکت معتبر کندلا طراحی و تولید شد و بسیار توانست مورد رضایت خریداران و مراجعه کنندگان لیزر زیبایی قرار بگیرد.دستگاه لیزر الکساندرایت عموما در طول موج ۷۵۵ نانومتر کار می کند اما برخی از لیزرهای زیبایی الکس در دو طول موج الکس و اندیاگ کار می کند.هرکسی که بدنبال خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است عموما بدنبال لیزر غیر تماسی و NON-CONTACT است.جالب است بدانید که شرکت همدم طب توانست با مطالعات و تحقیقات مناسبی دستگاه لیزر موهای زائد غیر تماسی OPTIMAX را طراحی و تولید کند.

دستگاه لیزر دایود

دسته دیگی از دستگاه لیزر موهای زائد، لیزر دایود است.دایود لیزرها به سه دسته تک طول موج، دو طول موج و سه طول موج تقسیم بندی می شوند.امروزه و در قرن ۲۱ عموما دستگاه های لیزر دایود برای سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ طراحی و ساخته می شوند و بسیار برای انواع پوستهای ایرانی و آسیایی مناسب هستند.قیمت بسیار مناسب و سهولت کار با این نوع دستگاه لیزر از ویژگی ها و امتیازات این نوع دستگاه لیزر بدن به حساب می آید.

دستگاه لیزر اس اچ آر

در معرفی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد، دسته دیگر لیزر اس اچ آر است که تکنولوژی SHR بر اساس لامپ های زنون طراحی و تولید شده اند.این قبیل دستگاه لیزر موهای زائد براحتی و در طی ۷ جلسه موهای زائد بدن زیباجو ومراجعه کننده را از بین می برد.

فیلم معرفی دستگاه لیزر دایود پارادایس

ابتدا افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر دایود را دارند شاید تمایل دارند نمونه ای از فیلم و  ویدئو معرفی دستگاه لیزرموهای زائد را ببینند تا درک بهتر و شناخت کاملتری نسبت به  دستگاه لیزر موی بدن داشته باشند.به همین دلیل تصمیم گرفتیم فیلم و ویدئوی معرفی دستگاه لیزر دایود PARADISE را برای شما قرار دهیم تا خیلی راحت تر خرید دستگاه لیزر موهای زائد را انجام دهید.

نمایشگر ویدیو
 
00:28
 
01:45

مشخصات لیزر دایود پارادایس

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که در خرید دستگاه لیزر موهای زائد و دایود مهم می باشد، مشخصات و شاید بتوان گفت ویژگی های دستگاه  لیزر است.در زیر به اختصار سعی داریم که به ویژگی ها وامتیازات خاص دستگاه لیزر PARADISE همدم طب نوین لیزر بپردازیم:

تصویر مشخصات دستگاه لیزر دایود پارادایس

طول موج کاری بهترین لیزر دایود

دستگاه لیزر به جرات می توان آنرا یکی از بهترین دستگاه های لیزر دایود به حساب آورد.از پارامترهای مهم در خرید لیزر دایود، طول موج دستگاه های لیزر می باشد.در لیزر دایود پارادایس بر طبق درخواست مشتری میتوان طراحی را انجام داد که طول موج ۷۵۵، طول موج ۸۰۸ یا طول موج تلفیقی و ترکیبی ۷۵۵ و ۸۰۸ بر روی دستگاه اجرا شده تا اپراتور یا متخصص عزیز براحتی بتواند بر طبق نوع پوست مراجعه کننده طول موج خود را براحتی انتخاب کند.

همچنین مهندسین ما می توانند به انتخاب شما دستگاهی را طراحی کنند که هر ۳ طول موج (الکس- دایود – اندیاگ) را در هر شات با توان و انرژی خوبی بر روی ریشه مو اعمال شود.در واقع یکی از مزیت های انتخاب خرید دستگاه لیزر موهای زائد، همین آپشنال بودن طیف طول موجها می باشد.نتیجتا اینکه انتخاب طول موج کاری لیزر، یکی از عوامل مهم در تعیین بهترین دستگاه لیزر دایود ۲۰۲۱ است.

هندپیس لیزر دایود PARADISE

 

تصویر هندپیس دستگاه لیزر دایود پارادایس

در هندپیس دستگاه دایود پارادایس از لیزر سورس آلمانی استفاده شده است که این قطعه تحت لیسانس جن اپتیک آلمان در چین تولید می گردد.لیزر سورس مورد استفاده در دستگاه لیزر پارادایس دارای ۳ طول موج مجزا و ترکیبی بوده که قابلیت انتقال توان از ۵۰۰ الی ۱۲۰۰ وات را دارد.همانطور که اطلاع دارید لیزر بارها به دو نوع میکرو چنل و ماکروچنل تقسیم بندی می شوند.

در لیزر پارادایس از لیزر بار ماکروچنل استفاده شده که با شیارهای بسیار خوبی که بر روی این لیزر سورس قرار گرفته باعث انتقال بهتر آب به سرهندپیس شده و با طراحی سوپر کولینگی که در این لیزر انجام شده باعث بالا رفتن تعداد شات این دستگاه تا ۴۰ میلیون شات شده است.از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دایود، هندپیس و متعلقات وابسته به هندپیس می باشد.

چیلر سوپر کولینگ اینترنال(داخلی)

یکی از مهم ترین قسمتهایی که در هر دستگاه لیزر موی زائد بسیار کاربردی بوده و تاثیر بسزایی در راندمان و عمر دستگاه لیزر دارد،سیستم خنک کنندگی و به اصطلاح واتر کولینگ لیزر موهای زائد می باشد.مهم ترین مزیتی که از نگاه متخصصان ساخت لیزر موهای زائد باعث میشود که دستگاهی نسبت به دستگاهی دیگر مزیت داشته باشد و به عنوان بهترین دستگاه لیزر انتخاب شود، همین سیستم خنک کنندگی دستگاه لیزر است چرا که این خنک کنندگی هرچقدر کیفیت بالاتری داشته باشد باعث می شود که بیمار درد کمتری احساس کند.ما در لیزر دایود پارادایس سوپر کولینگی از نوع داخلی طراحی کرده ایم که بیمار به هیچ عنوان احساس درد نمی کند و رضایت کاملی را تجربه می کند.
در سیستم واترکولینگ پارادایس لیزر، دو سیستم خنک کننده شامل چیلر و رادیاتور هوای خنک با مشخصات زیر استفاده شده است.چیلر از کمپرسور یک سوم اسب بخار بدون صدا با گرید A مصرف انرژی و همچنین خنک کننده کویل شل اَند تیوب و اکسپنشن دوبل استفاده شده که دمای آب دستگاه را تا ۹ درجه سانتی گراد پایین می آورد.رادیاتور هوای خنک کننده که به جت فن قدرتمندی مجهز شده که در مواقع لزوم بصورت اتوماتیک وار در مدار الکتریکی دستگاه قرار می گیرد تا گرمای تولید شده دستگاه را پایین بیاورد.
از مزایای دیگری که سوپر کولینگ پارادایس دارا می باشد، اینترنال و داخلی بودن چیلر است.اکثر چیلرهای لیزر بصورت اکسترنال بوده که این باعث میشود که فرد با دستگاه لیزر آنرا می بایست حمل کرده بعلاوه اینکه امکان قطعی اتصالات در هنگام حمل و نقل وجود داشته و باعث آسیب دیدن دستگاه و چیلر از یک طرف و اذیت و آزاری که  دستگاه به اپراتور وارد می کند از طرف دیگر میشود.به همین خاطر با طراحی جدید و نوینی که متخصصان همدم طب نوین لیزر بر روی این دستگاه انجام داده اند، شما براحتی می توانید یک سوپر کولینگ و خنک کننده قدرتمند داخل دستگاه داشته و براحتی دستگاه لیزر را انتقال دهید.در نظر داشته باشید که خنک کنندگی و احساس رضایت مراجعه کننده یکی از موارد مهم در خرید دستگاه لیزر موهای زائد در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ در دنیا به حساب می آید.

چیلر لیزر دایود پارادایس

چیلر دستگاه لیزر پارادایس در واقع بخش اصلی خنک کنندگی را شامل می شود بدین صورت که آب را در کل لیزر به چرخه می اندازد.ابتدا توسط پمپ چیلر آب به هندپیس دستگاه رفته و پس از خنک سازی هندپیس دستگاه، دوباره به مخزن برگردانده می شود تا توسط کمپرسور ، آب گرم تولید شده دوباره خنک و به دمای ۹ درجه سانتی گراد می رسد و دوباره این آب به چرخه و سیکل خنک کنندگی باز می گردد.کار اصلی سوپر کولینگ، خنک کنندگی قطعه اصلی دستگاه دایود ( لیزر بار) و قسمت tec می باشد.فقط توجه داشته باشید در مخزن چیلر این دستگاه از آب دیونیزه فوق خالص جهت کارآیی بالاتر استفاده کنید.

سیستم خنک کنندگی tec در لیزر دایود پارادایس

سیستم خنک کنندگی tec دستگاه در هندپیس طراحی شده است.در واقع سیستم tec عملکردش بدین صورت است، هندپیس پر از المانهای ریزی است که تمام این المانهای ریز باعث خنک شدن شدید هندپیس می شود تا بیمار و شخصی که اقدام برای از بین بردن موهای زائد کرده، دچار درد و ناراحتی نشود.

air کولینگ دستگاه دایود پارادایس

قسمت سوم و شاید بتوان گفت قسمت پشتیبان سیستم خنک کنندگی و سوپر کولینگ، قسمت ایر کولینگ لیزر پاردایس می باشد.در واقع این سیستم خنک کنندگی به سیستم چیلر کمک شایانی می کند تا دمای چیلر راحت تر به ۹ سانتی گراد برسد تا بیمار درد بسیار کمتری احساس کرده و حتی از سوختگی پوست شخص جلوگیری می کند.

نمایشگر دستگاه لیزر دایود (پارادایس)

در لیزر دایود پارادایس از صفحه نمایشگر ۱۰ اینچی tft استفاده شده و لمسی بوده و براحتی کاربر و اپراتور دستگاه می تواند با دستگاه پاکسازی لیزر موی پارادایس کار کند.این صفحه نمایش طوری طراحی شده است که انواع ایرادات و مشکلات دستگاه از قبیل، ایراد در جریان آب، دمای دستگاه و حتی ایراد در لیزر بار دستگاه لیزر دایود را نمایش داده تا اپراتور در جریان ایراد دستگاه قرار بگیرید.

فرکانس کاری لیزر دایود پارادایس

فرکانس کاری هر دستگاه لیزر موی زائدی از عوامل مهم در خرید دستگاه لیزر دایود به حساب می آید.فرکانس کاری لیزر سه طول موج پارادایس بصورتی می باشد که اپراتور دستگاه توانایی تعداد تنظیم یک الی ۹ شات در هر ثانیه را داراست.انرژی و قدرت لیزر دایود پارادایس بین یک الی ۵۰ ژول بر سانتی متر مربع است و همین فرکانس و قدرت لیزر پارادایس باعث وجه تمایز با دیگر لیزرهای دایود شده است.در ادمه به مزایای خرید دستگاه لیزر دایود پارادایس می پردازیم.

مزایای خرید دستگاه لیزر دایود پارادایس

 

اکنون قصد داریم مزایای مهم در خرید دستگاه لیزر دایود را برای شما تشریح کنیم:

تصویر خرید دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد سریع

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پزشکی. دستگاه لیزر موهای زائد رافائل پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم ۲۰۲۳. دستگاه لیزر موهای زائد ترب. دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم. دستگاه لیزر موهای زائد بدون تماس با پوست. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم. خرید دستگاه لیزر موهای زائد ترب. دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا 4x. لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان. لیزر موی دستگاه تناسلی زنان. لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی. لیزر موهای دستگاه تناسلی زنان. دستگاه لیزر موهای زائد جنسیس. دستگاه لیزر موهای زائد جدید. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جهان. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023.

هر پرتو اشعه ای از دستگاه لیزر دایود ، صدها موی زائد را مورد هدف قرار می دهد در نتیجه خیلی راحت تر می تواند سطح زیادی از نقطه مورد نظر را در بر گرفته و باعث از بین رفتن موهای زائد بدن شود و همین عامل که یکی از مزایای مهم در انتخاب لیزر دایود پاردایس می باشد.

تعداد جلسات کمتر درمانی

از آنجایی‌ که دستگاه لیزر با طول موج ۸۰۸ نانومتر، هر بار تعداد زیادی از فولیکول‌های مو را مورد هدف قرار می‌دهد، تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل درمان کاهش می‌یابد.در نتیجه در استفاده از دستگاه لیزر دایود حجم موهای از بین رفته به طور قابل توجهی بیشتر از الکساندرایت است و زمان طولانی تری برای رشد مجدد موها صرف خواهد شد.

خنک کننده قوی دستگاه  لیزر دایود و درمان بدون درد

همانطور که در بالا گفتیم یکی از ویژگی های بارز دستگاه لیزر پارادایس بعنوان بهترین دستگاه لیزر دایود، سوپر واتر کولینگی است که در این دستگاه لیزر طراحی شده و بصورت اینترنال قرار گرفته است.این سوپر خنک کننده باعث می شود یک تیکه یخ با دمای منفی ۱۳ درجه بر روی نقطه مورد نظر قرار گرفته و این باعث می شود که زیباجوی شما به هیچ عنوان درد و سوزشی را احساس نکند.

استفاده مداوم تا ۱۵ ساعت

دستگاه لیزر دایود پارادایس با دارا بودن قابلیت بیش از ۱۵ ساعت کار مداوم،‌ به شما کمک می کند بتوانید زمان فعالیت خود را افزایش داده و به مشتریان بیش تری خدمات تان را ارائه دهید. این نکته مزیت بسیار مهمی در انتخاب خرید دستگاه لیزر DIODE به حساب می آید.

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

همواره افرادی که بدنبال خرید دستگاه لیزر دایود می باشند دوست دارند که اطلاعات دقیقی در مورد دستگاه لیزر موهای زائد خود داشته باشند تا در انتخاب دستگاه جهت کلینیک زیبایی خود اشراف بیشتر و بهتری بدست آورند.در انتخاب دستگاه لیزر خصوصا دایودها توان دستگاه، خنک کنندگی دستگاه، تعداد طول موج دستگاه و راحتی کار با دستگاه بسیار پر اهمیت است.
در جواب و پاسخ به سوال کدام دستگاه لیزر بهتر است، باید بگوییم پاسخ این سوال به میزان نقدینگی شما دارد.چرا که میزان نقدینگی شما تعیین کننده انتخاب دستگاه shr، دایود یا الکس می باشد.همواره در بین دستگاه های لیزر بدن، دستگاه های لیزر الکساندرایت از توان و قدرت فوق العاده ای در بین دستگاه های حذف کننده موهای بدن برخوردار می باشند و در GRAID و درجه بندی یک دنیا قرار می گیرند اما این بدان معنا نیست که لیزرهای اس اچ آر و دایود دیگر هیچ کاربردی نداشته و جوابدهی ندارند.این مثال را میخواهم با مثال اتومبیل برای شما همراهان شفاف سازی کنیم.
ببینید عزیزان همواره خودروی بنز و bmw از خودروهای درجه یک دنیا می باشند و در دسته درجه A اروپا و آمریکا قرار دارند اما خودروهای هیوندای و سانگ یانگ کره ای یا حتی تویوتا و مزدا ژاپن نیز بسیار عالی بوده و خودروهای چینی نیز بسیار پرکاربرد و خوش رکاب به اصطلاح می باشند اما خب انتخاب خودرو براساس برند به میزان نقدینگی خریدار دارد و همه اینها برای سفر و تفریح نیز خودروهای مناسبی می باشند.
 
تصویر قیمت دستگاه لیزر دایود
 
هزینه ای که هر شخصی قصد دارد برای خرید لیزر موهای زائد انجام دهد از عوامل مهم و حیاتی در انتخاب بهترین دستگاه لیزر دایود است.موضوع دیگری که در انتخاب بهترین دستگاه لیزر مهم می باشد نو و دست دوم بودن دستگاه است که در بین دستگاه های لیزر بدن دست دوم عواملی همچون تعداد کارکرد دستگاهقیمت دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال. قیمت دستگاه لیزر موهای زائد پزشکی. دستگاه لیزر موهای زائد رافائل پلاس. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم ۲۰۲۳. دستگاه لیزر موهای زائد ترب. دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم. دستگاه لیزر موهای زائد بدون تماس با پوست.

واردات عمده دستگاه لیزر موهای زائد دبی به ایران تحویل در سراسر ایران

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم. خرید دستگاه لیزر موهای زائد ترب. دستگاه لیزر خانگی موهای زائد تریا 4x. لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی زنان. لیزر موی دستگاه تناسلی زنان. لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی. لیزر موهای دستگاه تناسلی زنان. دستگاه لیزر موهای زائد جنسیس. دستگاه لیزر موهای زائد جدید. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد جهان. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023.، قدرت و توان دستگاه و ارزیابی فنی که بر روی دستگاه صورت می گیرد از عوامل مهم انتخاب دستگاه لیزر می باشد.حال اگر شما تمایل دارید انواع مدلهای مختلف دستگاه های لیزر موی بدن را مشاهده نمائید و از قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اطلاع حاصل کنید، کافیست به فروشگاه همدم طب مراجعه نمائید.

تفاوت دستگاه  لیزر کندلا با  لیزر دایود

تصویر تفاوت دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود پارادایس
 
اکنون که دستگاه لیزر دایود را بطور کامل شناختید بد نیست که نگاهی به دستگاه لیزر کندلا بیاندازیم و در نهایت تفاوت دستگاه لیزر کندلا با لیزر دایود پارادایس را بررسی کنیم.دستگاه لیزر الکساندرایت اولین بار در آمریکا، توسط شرکت معتبر کندلا ساخته و بدنیا عرضه شد.این دستگاه بمانند دستگاه لیزر اس اچ آر در واقع دارای لامپی می باشد که طول موج ۷۵۵ نانومتر را تشعشع می کند و با توان بسیار مناسبی در عمق پوست نفوذ کرده و پس از از بین بردن فولیکول مو براحتی موی زائد  بدن را از بین می برد.در لیزر دایود هم همین اتفاق برای فولیکول موی بدن می افتد فقط با این تفاوت که دایودهایی که تنها تک طول موج بوده و از طول موج ۸۰۸ نانومتر بهره می برند با همین اشعه لیزر به ریشه موی زائد آسیب وارد می کنند.
البته اگر شما دستگاه لیزر دایود پارادایس را بعنوان بهترین لیزر دایود خریداری نمائید علاوه بر داشتن طول موج ۸۰۸ نانومتر، از طول موج های ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتر نیز بهره خواهید برد.تفاوتی که لیزر دایود پاردایس با دستگاه لیزر الکس کندلا دارد به همینجا منتهی نمی شود، تفاوت دیگر این دو دستگاه در تماسی است که هندپیس با پوست بدن زیباجو دارد.هندپیس دستگاه لیزر الکس کندلا با فاصله ۲۰ سانتیمتری از پوست بدن زیباجو، براحتی اشعه لیزر را به ریشه مو می رساند حال آنکه در لیزر ۸۰۸ نانومتر پارادایس می بایست حتما سر هندپیس با پوست مراجعه کننده تماس داشته باشد.شاید بتوان گفت این مهم ترین تفاوتی است که نه تنها لیزر دایود پاردایس بلکه تمامی دستگاه های لیزر دایود در دنیا با دستگاه الکس کندلا دارند.اگر تمایل دارید

قیمت دستگاه لیزر دایود

تصویر قیمت دستگاه لیزر دایود

بعد از شناخت پارامترهای مهم و تاثیرگذار در خرید دستگاه لیزر دایود، نوبت به اطلاع  از قیمت دستگاه لیزرمی رسد.قیمت دستگاه لیزر دایود به موارد مهمی بستگی دارد که می توان به نو و دست دوم بودن دستگاه لیزر مو، قدرت و توان دستگاه لیزر، تعداد طول موج دستگاه لیزر، تعداد هندپیس دستگاه laser موهای زائد، خنک کنندگی دستگاه لیزر و در صورت کارکرده بودن مدل دستگاه و میزان کارکرد دستگاه از موارد مهمی است که قیمت دستگاه لیزر diode را رقم می زند.

همانطور که گفته شد از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در قیمت دستگاه لیزر دایود، طول موج و توان کاری دستگاه لیزر موهای زائد است.در طراحی و ساخت دستگاه لیزر DIODE امکان دارد از طول موج فقط دایود استفاده شده یا اینکه از دو طول موج الکس، دایود یا سه طول موج الکس،دایود و اندیاگ استفاده شود و تعداد طول موج های کاری در قیمت دستگاه لیزر دایود بسیار تاثیر گذار است.

علاوه بر طول موج مشخصه مهم دیگری که در تعیین قیمت دستگاه LASER DIODE بسیار نقش مهمی ایفا می کند، توان و انرژی دستگاه است که به سه صورت ۶۰۰ وات، ۸۰۰ وات و ۱۲۰۰ وات تقسیم بندی می شود.

در قیمت دستگاه لیزر دایود PARADISE توان و انرژی مورد دلخواه مشتری بر روی دستگاه لیزر موهای زائد طراحی می شود و این پارامتر در تعیین قیمت لیزر پارادایس بسیار تاثیرگذار است .ما همواره سعی کردیم در شرکت مهندسی پزشکی همدم طب یک قیمت ایده آل و مناسب را ارائه داده  و بصورت اقساطی این دستگاه لیزر سه طول موج را به فروش برسانیم و تلاش کردیم که کمترین سود را از مشتری خود دریافت نمائیم.

شما مطمئن باشید در قبال هزینه و قیمتی که برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد پارادایس پرداخت می کنید از یک دستگاه بسیار مناسب برخوردار شده و از آموزش رایگان، گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات مادام العمر نیز بهره مند می شوید.

تفاوت لیزر دایود پارادایس با دیگر دستگاه های لیزر

در این قسمت به تفاوتی که دستگاه لیزر دایود پارادیس با خرید دستگاه لیزر موهای زائد دارد را تشریح کنیم اما قبل از آن در مقاله  دستگاه لیزر دایود نکات مهم و کلیدی دستگاه لیزر را کاملا تشریح کرده ایم که در صورت تمایل می توانید مطالعه نمائید.در زیر ویژگی های لیزر دایود پارادایس را برای شما تشریح می کنیم تا متوجه اختلاف این دستگاه دایود لیزر با دیگر دستگاه های لیزر موهای زائد را بخوبی درک کنید.

  • سوپر چیلر اینترنال: این خنک کنندگی فوق العاده با توان بالا باعث میشود که دستگاه عمر بالایی داشته و همچنین باعث بالا رفتن عمر لیزر سورس تا ۴۰ میلیون شات شود.
  • قابلیت OPTIONAL بودن پارادایس: از دیگر ویژگی های دستگاه لیزر دایود پارادایس که به عنوان بهترین دستگاه لیزر دایود می باشد، می توان به قدرت انتخاب طول موج کاری دستگاه اشاره کرد.
  • لیزر سورس آلمانی: لیزر سورس و لیزر بار دایود پارادایس آلمانی است که باعث پاکسازی و حذف فوق العاده  موهای زائد بدن فرد می شود
  • در لیزر دایود پارادایس شما هیچگونه احساس درد و سوزشی در هنگام لیزر کردن بدن حس نمی شود

مهم ترین نکاتی که می بایست قبل از لیزر به زیباجوی خود مشاوره دهید

بعد از خرید دستگاه لیزر دایود، بهتر است یک سری از نکات طلایی را به مراجعه کننده خود تذکر دهید تا هم اپراتور شما احساس آرامش بسیاری داشته باشد و هم اینکه شخص مراجعه کننده شما خیلی بهتر تاثیر ریزش موی بدن خود را از طریق دستگاه دایود مشاهده کند.

  1. پیش از لیزر از زیباجوی خود بخواهید هر ناحیه ای که قصد دارد لیزرکند را به طور کامل از هر گونه آرایش یا لوسیون پاکسازی کند.
  2. از مراجعه کننده خود بخواهید قبل از مراجعه به کلینیک شما جهت پاکسازی، دوش گرفته و رعایت نظافت شخصی را  پیش از لیزر انجام دهد.
  3. از فرد مورد نظر بخواهید موهای زائد ناحیه تحت درمان را روز قبل از درمان بتراشد.
  4. لیزر به هیچ عنوان برای کسانی که سولاریوم انجام داده اند توصیه نمی شود و تا ۴ هفته قبل از لیزر موهای زائد بایستی از برنزه کردن (چه به‌صورت طبیعی، چه با تخت مخصوص، …) اجتناب کنند.
  5. برای نواحی حساس مانند بیکینی، بهتر است نیم ساعت قبل از درمان ناحیه را به پماد لیدوکایین آغشته کنید و با روکش نایلونی بپوشانید تا به خوبی جذب شود.
  6. تا ۴ هفته قبل از لیزر موهای زائد، از فرد مراجعه کننده بخواهید از کندن موهای زائد ناحیه مورد نظر از ریشه با استفاده از ابزاری مثل  موچین، موم، موبر و یا انجام الکترولیز دوری کند.
  7. اگر فرد سابقه ابتلا به ویروس تبخال یا آفت را دارد، یک جلسه قبل از لیزر نسبت به درمان آنها اقدام نماید تا از بیرون ریختن بیشتر این علائم جلوگیری شود.
  8. حتما پیش از شروع لیزر آزمایش های هورمونی را با تجویز پزشک انجام دهد بدلیل اینکه به هم ریختگی هورمون ها نتایج لیزر را با مشکل روبرو میکند.
  9. پوست بعد از لیزر حساس می شود و بهتر است شخص تا چند هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید پرهیز کند و  در صورت  ضرورت از فرد مراجعه کننده بخواهید از کرم های ضد آفتاب قوی و کلاه نقاب دار استفاده نماید.
  10. از زیباجوی خود بخواهید حداقل تا ۴ ساعت بعد از انجام لیزر از شستشوی ناحیه با آب یا مواد شوینده اجتناب نماید.

لیزر دایود برای چه پوستی مناسب می باشد؟

یکی از سوالات پرتکرار در مورد خرید دستگاه لیزر دایود پرسیده می شود این است که دستگاه لیزر دایود برای چه پوستی مناسب است؟ باید بدانید که تمامی دستگاه های لیزر مو حتی دستگاه لیزر الکس کندلا که طرفداران بسیاری را در ایران دارد ممکن است بر روی پوستی بعد از ۱۴ جلسه هم تاثیرگذار نباشد!!!! بله تعجب نکنید اما درصد آنها بسیار اندک است. اما در مورد اینکه چه پوستی در مقابل لیزر دایود جوابدهی بهتری دارد باید گفت عموما پوستهای تیره و سبزه برای طیف طول موج ۸۰۸ نانومتر بسیار مناسب تر می باشد اما این بدان معنی نیست که پوستهای روشن و گندمی اصلا جوابدهی ندارد.

هر دستگاه تولید شده و آکبند در دنیا شامل یک سری گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. لیزر موهای زائد پارادایس نیز تمامی این شزایط را دارا بوده که با خرید لیزر دایود پارادایس همدم طب نوین لیزر،علاوه بر داشتن یک سال گارانتی از خدمات مادام العمر دستگاه برخوردار شوید.

تعداد جلسات با بهترین دستگاه لیزر

عزیزان به قطعیت نمی توان گفت حتی بهترین دستگاه لیزر دایود در چه مدتی و چند جلسه موهای زائد بدن فرد را پاکسازی می کند.به دلیل اینکه نوع پوست مراجعه کننده و ریشه و ضخامت مو و حتی رنگ مو نیز عوامل بسیار تاثیرگذاری در رفع موهای زائد می باشند.اینها دلایلی بودند تا شفاف سازی موضوع را برای شما انجام داده باشیم اما عموما در جلساتی که در کیلینیک های زیبایی رفع موی زائد بدن توسط دستگاه لیزر دایود انجام می شود، ۶ الی ۱۰ جلسه است.
عواملی همچون سن شخص،جنسیت، ضخامت مو، منطقه انتخاب شده در بدن و حتی هورمونهای شخص از عوامل بسیار تاثیرگذار در متغیر کردن تعداد جلسات از بین بردن موهای زائد توسط دستگاه لیزر دایود می باشد.نکته مهم دیگر در رابطه با لیزر موهای بدن، فواصل زمانی است که فرد می بایست بسته به صورت یا نقطه دیگری غیر از صورت باید رعایت کند.اگر شخصی صورت خود را قصد دارد لیزر کند می بایست فواصل زمانی لیزر برای این فرد ۴ الی ۶ هفته باشد و اگر همین شخص بخواهد نقطه ای غیر از صورت خود را لیزر کند این فاصله زمانی بین جلسات به ۶ الی ۸ هفته تغییر می کند.بعد از به اتمام رسیدن جلسات لیزر با دستگاه دایود، عموما ۹۰ درصد موهای بدن فرد زیباجو پاکسازی شده و ۱۰ درصد باقیمانده موهای کرکی و بی رنگ می باشند.

تفاوت لیزر دایود پاردایس با لیزر دایود تیتانیوم

بسیاری از افرادی که قصد خرید لیزر دایود پارادایس را دارند از همکاران و کارشناسان فروش ما درباره تفاوت لیزر paradise با دایود تیتانیوم سوال میکنند.تفاوت های زیادی بین دو دستگاه دیود پارادایس و تیتانیوم وجود ندارد  و بیشتر باید از شباهت های هر دو دستگاه لیزر موهای زائد صحبت کرد.هر دو دستگاه دایود پارادایس و تیتانیوم دارای صفحه نمایش لمسی ۱۶ اینچی و قابل لمس هستند و هر دو دارای توان ۱۲۰۰ وات و ۳ طول نیز می باشند.هر دو دارای خنک کنندگی خوبی هستند که درد و سوزش داوطلب زیبایی را از بین می برند اما قدرت و توان خنک کنندگی لیزر دایود پارادیس بیشتر از لیزر دایود تیتانیوم می باشد.

اگر بخواهید تفاوت لیزر دایود پاردایس با تیتانیوم را بیشتر بدانید، بهتر این استکه نگاهی به خود دستگاه لیزر دایود تیتانیوم داشته باشید و با جمع آوری اطلاعاتی که درباره محصول پارادایس و تیتانیوم بدست می آورید، بهتر می توانید تصمیم گیری کنید و خرید دستگاه لیزر پوست و موی خود را انجام دهید.

قیمت لیزر با دستگاه دایود

بعد از خرید دستگاه لیزر دایود، بسیاری از زیباجویان و حتی کلینیک داران سوال می کنند که چه قیمتی مناسب است که در هر جلسه در درمان موهای زائد با دایود گرفته شود؟پاسخ به این سوال به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد.اولین نکته مهم محیط جغرافیایی و منطقه ای است که کلینیک در آن منطقه قرار گرفته است.اگر کلینیک شما در شمال تهران قرار دارد با کسی که در شهر بندرعباس قرار دارد مطمئنا هزینه و قیمت لیزر با دستگاه دایود باید متفاوت باشد.بدیهی است هزینه نگهداری و کلینیک داری در تهران با شهر جنوب کشور متفاوت است.
از دیگر نکات مهم در تعیین قیمت لیزر با دستگاه دایود، نوع دستگاه الکس یا دایود می باشد. اما افرادی که لیزر دایود پارادایس را خریداری می کنند خب دارای امتیاز ویژه ای هستند که از سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ برخوردار بوده و از یک خنک کنندگی بسیار مناسب بهره می برند و همین عوامل مهم می تواند در تعیین هزینه لیزر بدن با دایود را تعیین کند.اما در کل قیمت لیزر بدن با دستگاه ۸۰۸ نانومتر به نقطه ای که پاکسازی در آن انجام می گیرد بستگی داشته و قیمت رفع موی بدن را خود متخصص زیبایی تعیین می کند.اگر تمایل دارید از قیمت لیزر موی بدن  در بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر موهای زائد تهران و ایران اطلاع حاصل کنید، به شهر کلینیک مراجعه نمائید.

شرایط خرید اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد

در خرید هر محصول یا دستگاهی مطمئنا شرایطی برای خرید وجود دارد و حق هر فرد خریدار است که از این شرایط آگاه باشد.در خرید دستگاه لیزر دایود پارادایس نیز شرایط اقساطی وجود دارد که هر شخص خریداری را وسوسه می کند.دستگاه لیزر سه طول موج پارادایس با توجه به ویژگی خنک کنندگی قدرتمند و لیزر سورس آلمانی که دارا می باشد از شرایط خوبی برای واگذاری برخوردار است.

شرایط خرید اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد پارادایس بدین صورت است که این دستگاه به صورت اقساطی به فروش می رسد که ۵۰ درصد پرداخت نقدی و ۵۰ درصد به صورت اقساطی می باشد.شرط خرید نقدی این دستگاه لیزر نیز بدین صورت است که نصف مقدار نقدی در زمان عقد قرارداد و نصف دیگر در زمان تحویل دستگاه دریافت می گردد.پرداخت اقساطی نیز بصورت توافقی از ده الی ۱۲ ماه متغیر می باشد.

آموزش کاربری لیزر دایود

بعد از خرید دستگاه لیزر دایود و انتقال به کلینیک زیبایی و مطب پوست و موی خود، فرد بدنبال یادگیری و آموزش تخصصی کار با دستگاه لیزر موهای زائد می باشد.ما برای افرادی که دستگاه لیزر دایود پارادایس را از ما خریداری نمایند امتیاز آموزش رایگان و اپراتوری برای شخص خریدار را قرار داده ایم.البته مهندسی پزشکی همدم نوین لیزر در زمینه آموزش های تخصصی کار با تجهیزات زیبایی پیش قدم می باشد.

آموزش کاربری لیزر دایود و دوره آموزشی لیزر موهای زائد بصورت تخصصی در دپارتمان  همدم آکادمی راه اندازی شده است و آموزش سایر تجهیزات و دستگاه های زیبایی و لاغری نیز بصورت تخصصی انجام می شود. برای ایتکه اطلاعات دقیق تری در مورد آموزش تخصصی و آموزش کاربری لیزر دایود را به دست آورید می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۵۹۱۰ تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

ما برای جلب رضایت شما همراه عزیز و حمایت اقتصادی از متخصصین و کلینیک های زیبایی،اقدام به فروش لیزر دایود بصورت اقساطی نموده ایم.اگر قصد خرید اقساطی لیزر دایود پارادایس را دارید کافیست با مشاورین ما تماس گرفته تا شما را در اجرای هرچه بهتر فروش لیزر دایود اقساطی قرار دهند.
در انتها اگر با خواندن این مطلب هنوز با سوالات و ابهاماتی در مورد خرید و قیمت دستگاه لیزر دایود paradise روبرو هستید، در بخش دیدگاه ها و نظرات برای ما ارسال کنید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.همچنین اگر تجربه ای در زمینه لیزر موهای بدن خود با دستگاه پاردایس داشته اید خوشحال می شویم تجربیات خود را در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول

لیزر کردن با دستگاه پارادایس درد دارد؟

به دلیل دارا بودن سرمای منفی ۱۳ درجه سانتی گراد لیزر کردن موهای زائد بدون درد و سوزش است

میزان جوابدهی و ریزش موهای بدن با لیزر پارادایس چقدر است؟

میزان رفع موهای زائد بدن با دستگاه دایود پارادایس طی ۶ الی ۸ جلسه بطور کامل می باشد

کار کردن با دستگاه لیزر سه طول موج پاردایس راحت است؟

بلهبه دلیل اینکه بعد از خرید دستگاه لیزر دایود پاردایس، شما  براحتی از آموزش رایگان و دریافت مدرک بین المللی بهره مند می شوید.

توان دستگاه لیزر دایود پاردایس چقدر است؟

در طراحی و ساخت لیزر دیود پاردایس تمهیداتی دیده شده است که توان دستگاه ۶۰۰، ۸۰۰ و ۱۲۰۰ وات تولید شود.

آیا لیزر دایود پاردایس طول موج الکس دارد؟

بله.لیزر دایود پاردایس دارای سه طول موج الکس، دایود و اندیاگ می باشد.

    
‫۴.۳/۵ (۱۲ امتیاز )